tisdag 6 mars 2012

Är så glad att jag kan promenera...

I lördags blev det 7 km med Nova och mamma. Mellanlandade på Bockholmen för en kaffe och sedan vidare.
I söndags blev det 8 km med Nova och mamma. Mellanlandade hos Rappne för en äppelmust och sedan vidare.
I går (måndags) gick Nova och jag hem fr jobbet, 5,5 km. Nova ville ta Hagakullen också, så det gjorde vi. Vi fick ta vägen/stigen ner på sidan för det var alldeles för isigt på baksidan mot Frösunda...
Jag var ordentligt svettig när jag kom hem, härligt.

Det är betydligt ljusare ute nu och iskakan har släppt på nästan alla ställen förutom på vissa skuggiga platser. Jag tycker inte om att gå genom skogen när det är kolsvart, jo om det är snö på marken då är det mysigt.

I kväll blir det zumba tror jag, men vet inte om jag hinner. Packade ner ombyte, handduk men ingen linne?! Så nu måste jag hem en sväng.
Länge sedan jag dansade, har längtat..
Det här med variation på träning är viktigt, jag följer en blogg som heter Träning 40plus och där finns hur mycket matnyttigt som helst att läsa, bla att variera sin träning läs mer här!

1 kommentar:

Kia sa...

Jag är också glad att du kan promenera :)