måndag 26 mars 2012

Som jag längtat....

..... efter en ny säng.

Sambon lånade stor bil i går och vi for i väg till Ikea.
Där fick vi hjälp av en dam som provade ut sängar till oss. Jag var väldigt osäker för jag tyckte att den mellan mjuka sängen var skönast.
De är ju indelade i mjuk/mellan/hård. Sedan beror det ju på vilken form man har på kroppen, fysiskt arbete eller hur mycket man tränar, samt om man somnar på rygg, mage.
Till slut så gick jag med på hennes linje, dvs tog den sängen som var hårdare...
När jag gick och lade mig i går så kändes den liiite mjukare och kanske mer formbar än den gamla men inte alls så skön som jag hoppats på.
Vaknade 1000 gånger, hade ont i höften och axeln.... INTE BRA!!!

Blir nog mest förbannad på mig själv, jag skulle stått på mig. Men hon var ju envis som en röd gris och hon sitter ju med bäst kunskap om kroppar och sängar så vad skulle jag gjort?

Trött trött trött i HELA kroppen idag!!

Inga kommentarer: