fredag 2 mars 2012

Orkar inte lyssna på Josefine Crafoord...

Jag brukar vara en positiv och glad person som gillar allt och alla, MEN nej, inte idag, och inte några andra dagar heller!
Brukar undvika The voice av den anledningen, men idag gästar hon hos P3 morgonpasset. Så nu har jag stängt av, det får bli en annan radiostation.

Jag orkar inte höra hennes röst så enkelt är det.
Hon är negativ på ett positivt sätt, tror hon. Det spelar ingen roll vad någon annan säger. Hon måste alltid ha en annan åsikt och synpunkt.

Självklart ska att få ha en egen åsikt men under alla de timmar jag lyssnat på henne (barnen sätter ju på The Voice på Tv'n på morgonen), så sitter hon som en motvind hela tiden.
Hon inväntar den andra personen och sedan börjar hon med, - jag håller inte med, jag tycker så här.

Hon är ju radiopratade, kan hon inte bara lyssna på vad den andra har att säga UTAN att ventilera sin egen åsikt helta tiden?

Inga kommentarer: