torsdag 15 mars 2012

Byrå...



Vi har en svårmöblerad hall, eller så är det så att man inte ska han möbler i hallen?
Det värsta är att telefon- och eluttaget sitter 22 cm upp från golvet, mitt på väggen?!
-Hur smart är det?!
Det medför att vi måste ha en byrå el skåp där vi kan ta bort baksidan.
Blev så glad när jag hittade dessa på MIO. De har panel på baksidan. Vi kan nog ta bort 2-3 stycken så att uttagen får plats och byrån kan stå mitt på väggen.
Idag har vi en som står på sidan om uttaget och det ser inte bra ut, snett liksom?!

Väggen är 76 cm bred och byrån är 72 cm så den passar perfekt, vet inte vilket färg bara?

Den är tillverkad i trä med en putsad cementskiva överst. Korgarna är perfekt för våra vantar och sjalar och lådorna blir bra till nycklar och annat smått, typ sjuttielva solglasögon...

6 kommentarer:

Ingrid sa...

Så snygg, bra att ni kan få in elkontakterna också så man slipper ha den snett.

~Ingrid

Ingrid sa...

Jo jag föreläser ofta. Jag gillar att prata inför stora grupper, gör det jämt i mitt jobb i olika sammanhang. Nästa månad är det inför 374 timvikarier. Det SKA bli en intressant uppgift :0)

~Ingrid

Mille sa...

Ingrid, visst blir väl den svarta byrån bättre??

Ewa sa...

Vilka fina!!!

Ewa sa...

Vilka fina!

Ingrid sa...

Svarta tror jag med i er hall. Enda nackdelen är dammtorkningen.

~Ingrid