onsdag 23 mars 2011

Såg mina lår....

... det var ingen vacker syn.
Förra året var de trimmade och muskulösa, nu är de slöa, mjuka och muskellösa!!
Tragiskt men sant!
Jag drog ju på mig en inflammation i höften i höstas och gick inte till läkaren direkt. Försökte vila, träna lite och så var jag tillbaka till ruta ett.
Så nu äter jag en massa piller och är helt lobotomerad i ryggen och höften, känner ingen smärta alls! Det är såå skönt!
I morgon ska jag till sjukgymnasten i Frösunda, hoppas att hon är bra. Hon hade norrländs brytning och då känner jag mig hemma, mina rötter finns till stor del där.
Jag vill ju så gärna kunna jogga igen, ute i naturen tillsammans med Nova.
Jag sprang intervaller i 10 min, cyklade i 30 min och körde mitt corepass idag.
Hoppas att jag inte fåt skäll för det i morgon?
Kram och god natt allesammans...

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Kan inte tänka mig att dina lår är så, du har ju alltid varit vältränad! Förhoppningsvis är det en bra sjukgymnast.

Benjamins sambo läser ju till sjukgymnast och jag tror hon kommer ha fullt upp med bara familjen ;0)

~Ingrid

Mille sa...

Jo jag är rätt vältränad, men muskulaturen ligger väl gömd. Lår och ben lever sitt eget liv på något sätt. Nu låter jag som en gnällig tonåring, men så är det.
Men vi är ju skapta på olika sätt, vissa samlar på sig över byst och rygg, jag samlar på rumpan och låren... Hade hellre samlat ett kilo eller två på bysten...haha!
Kram