fredag 25 mars 2011

Träningsupplägg...


Måndag: Afrikansk dans
Tisdag: Långis med Nova
Onsdag: Cykla och springa på löpband
Torsdag: Spinning 30 min plus core 30 min.
Fredag: Vila
Lördag el Söndag: Långis med Nova.
När det torkar upp så blir det Hagakullen upp och ner igen. Till Novas och min stora lycka. Nova får fina ryggfiléer och jag får bra kondis, kan ju inte bli bättre.
När vi går upp och ner så träffar man på olika typer av motionärer, men de som cyklar downhills, de är ju ändå modigast måste jag säga. Jag skulle sitta som ett frimärka på första bästa träd!! Huuuaaa!!

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Ja, de har bestämt sig för att sälja med stor vånda. Tyvärr får de väl inte så mycket för det men det är ju inte kul om det ska stå och förfalla hellre. Värst tycker ju både vi och dom det är med timmerstugan.

~Ingrid

Yvonne L sa...

Jag blir alldeles trött bara av att läsa om din träning. Själv nöjer jag mig med att gå med Higgins. ;0)

Ingrid sa...

Ja fast den sitter ju där den sitter nu, de andra väggarna ska bli vita i morgon hoppas jag så när vi får råd kanske vi byter fonden. Troligen samma fast i beige eller så blir allt vitt. Jag vet inte.

Vad valde du för fina tapeter i köket då?

~Ingrid